گروهی از روانشناسان آمریکایی خواستار برکناری ترامپ شدند

جمعی از اساتید حوزه روانشناسی با راهپیمایی در شهر «نیویورک» خواهان برکناری رئیس جمهوری آمریکا شدند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیویورک پست، جمعی از روانشناسان، روانپزشکان و اساتید حوزه سلامت و روان آمریکا با راهپیمایی در شهر نیویورک، برکناری دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور را خواستار شدند.
گفتنی است شمار اساتید و متخصصین این حوزه که با استناد به متمم 25 قانون اساسی آمریکا، خواهان برکناری ترامپ هستند، به بیش از 120 نفر می‌رسد.
به باور معترضین، انتقاد ناپذیری و انتقام جویی ترامپ و اینکه در مقابل کوچک‌ترین و بی‌ارزش‌ترین موضوعات واکنش نشان می‌‌دهد، نشانه ضعف وی است. آنها هم چنین ترامپ را «خودشیفته» و فاقد حس همدردی ارزیابی کردند.
گفتنی است این راهپیمایی از سوی ائتلاف ملی اساتید حوزه سلامت و روان ترتیب داده شده بود که رسالت خود را عیان کردن و چاره جویی برای مشکلات روانی جامعه آمریکا می‌دانند.
سایر اخبار این روزنامه
تیلرسون: رئیس جمهوری آمریکا نمی خواهد کنگره تحریم هایی را علیه ایران وضع کند که باعث لغو برجام شود ماجراجویی بارزانی کرکوک را به جنگ نزدیک می‌کند گروهی از روانشناسان آمریکایی خواستار برکناری ترامپ شدند کشف انبار بزرگ جنگ افزارهای آمریکایی و اسراییلی داعش در سوریه دکتر ظریف: مشکل ترامپ نداشتن استراتژی است رئیس سازمان انرژی اتمی: در صورت لغو برجام اجرای پروتکل الحاقی را متوقف می‌کنیم تیلرسون: رئیس جمهوری آمریکا نمی خواهد کنگره تحریم هایی را علیه ایران وضع کند که باعث لغو برجام شود تاکید نهادهای اقتصادی بین‌المللی بر تداوم همکاری‌های پسابرجامی با ایران قاضی‌زاده هاشمی در مراسم روز جهانی غذا: وزارت بهداشت درباره سلامت مردم، اهل مسامحه نیست صادقانه با مردم معاون توسعه روستایی نهاد ریاست جمهوری خبر داد آیین نامه استفاده از منابع صندوق توسعه ملی برای اشتغال روستاییان در دستور کار دولت معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد: تنها90 دستگاه اجرایی به سامانه انتشار آزاد اطلاعات متصل شده اند در جلسه هیات دولت به ریاست دکتر روحانی؛ سند گسترش کاربرد فناوری نانو در افق 1404 تصویب شد عضو شورای شهر تهران اعلام کرد: شهرداری تهران با تورم شدید نیرو روبروست